Son bir haftadır kendini çok kasıyor elleri ve ayakları sürekli aşırı hareketli bu normal mi bilemedim emerken filanda sanki gazı varda kendini kasıyor ama gazı yok bu aylarda normal mi yoksa nörolojik bir sıkıntı olabilir mi cumartesi kontrolümüz var Allah’tan