Deniznur1 Merhaba bebeğim 3gundur kakasını yapamiyordu doktor hazımsızlık yaşıyor kabız değil mamasını sulandirip ver dedi , ilaca şuan gerek yok dedi. Ya buda kilo alımını çok etkilermi acaba mesela 90 mamada 100su koy dedu
ptircik Deniznur1 doktor demiş ama bize de doktorumuzun hep söylediği mama ölçüsünü bozmamak gerektiği yani mama miktarı ve su oranı tam olmalı. Biz bir iki damla zeytinyağı ekleyerek çözmüştük sorunu doktorumuz öyle önermişti
yaseminoztrk Deniznur1 yani doktor demiş ama sırf bu yüzden su zehirlenmesi yaşayan bir anne vardı hatta sanırım burada konu açtı. Mamaların ve suyun tam ölçüde yapılması gerektiğini biliyorum bende 🤷 ben zorda kalınca birkaç damla zeytinyağı damlatmıştım mamasına oda işe yarıyor