Ronya1303 Kızlar doğum yapalı 11 gun oldu . Normal doğum yaptım . Hemoroid oluştu doğumda onun agrısı gectı ama asırı gaz sancım var resmen kıvranıyorum bebegımı emzırırken . Tavsıyelerınız nedır ?
AntiSosyallKelebek Ronya1303 Ayaklarının altına sıcak su torbası koy ve kimyon çayı iç birde gaz için tabletler var emziren anneler kullanabiliyor onlardan iç
Filelibesik Ronya1303 ben bi gece cok kivrandim suyu kaynattim bardagin icine cay kasigiyla kimyon döktüm içtim pamuk gibi olmustum😁
AntiSosyallKelebek Ronya1303 Kimyon tohumu var aktarlarda onu demleyip içiyorsun özellikle gece iç yan yat cenin pozisyonunda sonra bırt😂
emsare Gaz olduğuna emin misiniz emzirirken rahim toparlanır o ağrı olabilir. Emzirdikçe geçecek eğer o ise. Ben ağlaya ağlaya emziriyordum valla
Ygmrgcgl emsare göğsümün alt kısmına çok şiddetli bir ağrı giriyor resmen insani öldürüyor bugün hastaneye gittim ağlayarak iğne vurdular öyle geçti.