Merhaba ben tek göğüs emziriyordum doğum yaptığım zaman mastit oldum o göğsüm çok iltihaplıydı ilaç vs kullandım ve tek göğsümde süt yok diğer göğsümü de oğlum reddetti emmiyor 3 4 gündür bugün sağdım 5 6 damla geldi bende en azından sağıp vermek istiyorum kesilen süt geri gelir mi neler yapmalıyım birde diğer göğsümü doğum yaptığımdan beri hiç emmedi süt gelir mi onada o göğüs emzirilmez mi artk süt kötümü gelir bilgi verin lütfen