Kızım temmuz sonu üç yaşına girecek bu zamana kadar kendim korkumdan alıştırmadim çocuğu ama ara ara anne cisim geldi falan diyor bende bugün ani bir kararla başladım şuan bezsiz ama bu uzun bir süreç ve çok zor diye okuyorum hep seri taktik lazım kızlar ne yapmalıyım nasıl davranmaliyim siz nasıl yaptınız neler yaptınız birde 3 aylık da hamileyim halsizlik yorgunluk cabasi yani ama bir kere o cesaret geldi şimdi bırakırsam bida nasıl başlarım ki