Nazoo_00 Merhaba anneler, blw yapmayı düşünüyorum bebeğime, o yüzden vakumlu tabaklardan almak istiyorum. Koku yapmayan, vakumu güçlü ne kullanabilirim. Babyjem in de var oioi gibi, porsiyonlu, silikon. Kulllanan var mi
Azyef Nazoo_00 oioi puzzle kullanıyorum hepsını kullanmıyorum öğünlerde bazen biri bazen ıkısı memnunum altı ıslanınca ya da uğraşınca bebıs çıkıyor hepsı öyledir zannımca zaten yanlarındayız normal tabaktan iyidir fırınada atıyorum teklı halde iyi ya koku falanda yık
dertlikerkenez Nazoo_00 oioi kase ve tabak aldım. Daha 6 aylıktı oglum ve kolayca çıkarabiliyordu. Hep elde yıkadığım halde sürekli koku yapıyordu, hiç memnun kalmadım. Aldım mis gibi melamin tabaklar atsada kolay kolay kırılmıyor, makinada yıkanabiliyor. Zaten başlangıçta o koyduğunuz yemekler asla tabakta kalmayacak, tabaktan çıkarıp mama sandalyesinin tepsisine hepsini döküp onu tabak olarak kullanacak
bombacimulayim Babyjem kullanmıyorum ama oioinin bütün yemek ürünlerini kullanıyorum. Vakumlu evet ama benim kızım biraz uğraştıktan sonra kaldırıp atabiliyor . Görünümü ve kullanımı çok güzel ayrıca o kadar kaynatmama rağmen hiçbirine birşey olmadı . Ben bir de skip hop marka vakumlu tabak aldım sanki o daha iyi gibi geldi onu atamıyor