Yerde pusetteydi bebeğim yüzüstü düşürdüm halının üzerine bebeğimi. Kendimi çok kötü hissediyorum orası ayrı bir konu ama ne yapmam lazım kızlar burnuna halı sürtmüş az bi kızarıklık var sol kaşının üzerinde hafif kızarıklık var. Yüksek değildi pusetin içindeydi. Evde de tek başımayım şuan 3.5 aylık bebeğim. Nasıl böyle bir aptallık yaptım bilmiyorum