Kızlar size bir sorum olacak 2 gün önce çok ateşlendim ağrım falan vardı ertesi gün sağlık ocağından antibiyotik verdiler onu içtim mideme dokundu büyük ihtimalle çok fazla kustum sonra hastaneye gittim bunun için kan falan aldılar bugün sonuçları söyleyen kadın gebelik var gibi dedi ama benim son regl tarihim 12 martta şimdi ben bugün test yapsam evde doğru sonuç verir mi ne yapmam gerekiyor