Gizemnaz_ Kizlar az once marketten geldim kivircik 15 tlye aldim mecbur kalmasaydim almayacaktim ama misafir sebebiyle aldim bu fiyatlar nedir yaa
crazymommy Gizemnaz_ Geçen eşim mecburiyet ten minicik ya minicik toplasak 10 yaprak çıkmaz normal marula 7.50 tl vermişti 😑🤔
Duyulurum Gizemnaz_ uzun süredir kalabalık misafir gelmiyor. Zamlardan önce kabalık çay sofrası kucağım zaman evde olanlara ek 200 lira harcardim ve bu çok gelirdi. Şimdi kim bilir 15 kişilik bir çay sofrası neye maloluyordur :(
agacsizkoala Gizemnaz_ kıvırcık patlıcan çarliston salatalık yemek lüks sayılıyorsa ne yememizi bekliyorlar acaba
deniz-95 Gizemnaz_ yıkıldım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Normalde pek yemem ama dolapta dururdu genelde. Biz marulun ucuzluğunu sevmiştik oysa ki…
Eylusunannesiii Gizemnaz_ ayy bende dun esime aysberk aldirdim 14,95 i gorunce sok oldum marulda yemeyelim daha en iyisi 😂
Almondeyed Dün pazarda 7.5 TL marul on TL karnabahar beş altı TL soğan patates beş TL portakal idi. Çok pahalı her şey içim gitti kış sebzeleri bukadar pahalı olmamali
Oli Gizemnaz_ bizim burda da 12 tl. Maydanoz 6 tl . Bu marketler her türlü gideri vatandaştan misli misli cikartiyor😡😡😡
Mirena Adababy valla bizim burdakinde ne zaman görsem sölpümüş getiriyolar o yüzden bilmiyorum ama bölgeye göre ürünler farklılık gösteriyor belki ordaki gerçekten tazedir
Mimozacicegim Gizemnaz_ Pazarda patlıcan 30 lira, muz 20 lira, biber 30 lira, kıvırcık 10 lira, salatalık 20 lira.. Markette 5 kilo şeker 80 lira ölmüşüz ağlayanımız yok.