Gizemlim Bebegine kimyon verip faydasini goren oldu mu yada kimyon verdiniz mi verdiyseniz nasil ve ölcusu neydi. Bebegim kolik cok çaresizim surekli agliyor artik heryolu deniyorum ☹
minnakin_annesi Gizemlim bebeğe vermeyin kendiniz tüketin. kolik değil de gazi olabilir, damla kullanabilirsiniz
Gizemlim minnakin_annesi ama surekli agliyor cok huzursuz uyumuyor surekli kıvranıyor ıkınıyor mahvoldu cocugum. Ben rezene ve kimyon iciyorum gunde 2 3 kere ama faydasiz kaliyor hersey. Masajlar yapiyorum hergun banyo yaptiriyorum ama nafile
deniz-95 Gizemlim sadece gazı mı var? Başka bir problemi var mı? Ben de kızımı kolik sanıyordum. Meğer alerjisi varmış. Ben diyete girince çocuk huzura erdi.
Gizemlim deniz-95 inanin bilmiyorum baska bi belirtisi yok ama surekli agliyor bacaklarini kasiyor uykudan bile inleyerek uyaniyor uyuyamiyor. Cok zor bi durumdayim hic bisey fayda etmiyor masajlar duşlar damlalar hepsini denedim nafile cocuk hep agliyor uyanikken😭
Ertugrulunannesi2022 Gizemlim canım benim bebeğimde 45 günlük normalde ben cay olarak kullanıyorum iki gündü onada sabah aksam 2 cay kaşığı veriyorum gayet güzel gazı çıkıyor 🤭
Didem21 Gizemlim kimyon tohumu alın aktardan onu demleyip için günde en az 3 kere 3-4 gün sonra faydasını görürsünüz
Ertugrulunannesi2022 Gizemlim benimki de ben içtiğimde ikinmaya devam etti ama suan ona verdiğim gunden beri ikinmayi bıraktı arrik ikinip kendini kıpkırmızı ediyordu ama sukur 3 gündür yapmıyor
Gizemlim Didem21 tohum degilde toz kimyondan yapiyordum gunde 3 kere iciyorum ama bide tohum olani deniyim.
Gizemlim deniz-95 sizin baska belirtiniz var miydi alerjiyi nasil anlayabilirim kolikten farkı var mı.
Almilam07 Gizemlim ben verdim ebemiz ver demisti bana hatta emziriyorsan sende ic ben sabah aksam 1 cay kasigi veriyordum sabah öğle akşam da kendim içiyordum sütünden bebeğe de gecer diyorlar