Merhaba oğlum 27 aylık neredeyse on beş gündür tuvalete alıştırmaya çalışıyorum bi yandan da küçük bebeğim var çişini söylemeyi öğrendi arada kaçamak tabi oluyor gece bezliuorım ama kakası gelince kakam geldi diyor götürünce yapmıyor korkuyor sanırım kac kere gelip gidiyoruz oturup yapmıyor aradan zaman geçince duvara yaslanıp eğilip ayakta yapıp söylüyor bu neden kaynaklı olabilri tuvalete yapmıyor acaba daha hazır mı degil fikri olan varmı