Ipekkuzusu Arkadaşlar merhaba 2. Ayın sonunda 3 tane yapılması asi var. Birde rota yaptırmak istiyorum . Doktorumuz 2.ay sonu diyor Ama sağlık ocağı 3. Ay sonu dedi siz nasıl yaptınız bilgilendirebilir misinz
Guledanur Ipekkuzusu 3 aşıyı 2 aylıkken olmustuk rotayı da 3. Ayda yaptırdım pazartesi rota aşısının 2. Dozunu olucak inşallah burada 5. Aylık
Nevarebeka1 Ipekkuzusu canım rota 2-3 doz diye 2 tane var eğer iki doz olacaksa 3. Ayda oluyor ilki ama 3 doz olacaksa farklı o yüzden 3. Ayda aşı yok istersen 3. Ayda rota yaptır 2 dozluk olur ilk dozunu yaptırmış olursun sana kalmış