ayseanne43 Merhaba arkadaşlar. Benim reglime 3 gün var. Testi yaptım 1 saat sonra baktım böyleydi. Sizce geçersiz midir ? https://resimyukle.io/r/jyX5juXaie
AntiSosyallKelebek ayseanne43 1 saat sonra bakılan her test de herkes hamile olur o yüzden değilsiniz
Ddmbdm Hamile değilsiniz bir saat sonra ikinci çizgi de islandigindan hafif çıkıyor ilk 5 dk cikmasi önemli