7 ay 4 günlük bebeğim var. Düzenli uyur. Gündüz 3 kez her biri 1.5 saatlik. Ama bi haftadır uyanınca hala uykulu oluyo. Ben uyandı diyip alıyorum yataktan. Ama diğer uyku vaktine kadar hep uyku belirtsi veriyor. Gözleri i ovuşturuyo, esniyo, huzursuz. Acaba 2 uyku yaptırıp daha mı uzun uyutmam gerekiyo anlamadm. Az önce 1.5 saatinde uyandı, emziğini verdim geri uyudu. Gözleri kapalı ama hareketli. Tam dalamadı