Liyyam bizim doktorumuz soğuk sıkım ya da taş baskı yani asit miktarı 0.3-0.4 dizyem olan zeytinyağı önerdi. En düşük asitli zeytinyağıdır. Ben kendimde bunu kullanıyorum zaten. Biz bunu tercih ettik. Deneyimler tabii ki önemli ancak inan bebek kendisi belirliyor bir çok şeyi. Örneğin benim kızım yoğurdu çok severek yiyiyor ama içine bişey girdimi asla yemiyor 🤷🏻♀️ Bulamaç dr önermedi bize bizde yapmadık ama zaten yapsak da yemiyor işte. Ben zorlamamayı tercih ediyorum. Aldığı ek gıda zaten doyumluk değil.