Febrarss valla bn bikere emzirmiştim eminöndeydik bebeğim ağlıyordu baya oturdum bi köşeye zar zor emzrmeye çalıştım kolumu n düğmesini açtım bebeğimi çarşafın altından memeye aldım ama oğlum biraz huzurslandı çarşafın altında bnde birazcık iğnemi aşağıya taktım boyun hızasına bebeğimi görebileceğim kadar yani oyle ara ara bakınca bebeğim sakinledi emdi.
Ama genelde arabada emzrdim dışarıda olduğum zamnlarda. Çnkü çok zor oluyo ben ağladığı için dayanamdım emzrdim. bide avm lerde bebek bakım odası var orada da emzireblrsin.