Nermin95 Ben ilk 5gün cok zor geçti hep ağladım meme sorunu ağrılarım uykusuzluk falan derken yavaş yavaş geçiyor cok şükür🤲🏻Sizde durumlar nasıl Annişler?😵💫
Metesra Valla ben 15 gün kadar durup durup ağladım, 27 günlüğüz çok şükür baya iyiyim artık. Ev işlerini hiç yapamıyorum ona biraz üzülüyorum, ne zaman düzene girecek bilmiyorum evde de çok sıkıldım 😑