Tecrubeli anneler bebegim 11 aylik premture 10 aylik duzeltiomis. Ek gidaya basladik kabiz oldu ek gida oncesi sadece anne sutu olurdu o zmanda haftada bir yapardi. Uzun zmandir iyiydik yine basladi bu kabizlik ya. 5 gun yapmadi sonra yapti kendisi 2 gun oldu bugun yapti ama sert zorlanarak ek gida yanlis biseyler mi yapiyorum az mi veriyorum 5 gundur yapmadi smdi cok mu versim 2 gunde sert yapti anlmaasim. Bide dis cikartiyoruz bizimki ishal ates olmuyor ama kabizlik yapiyor bu donem acaba. Varmi dis doneminde bebegi kabiz olan