yusufmertmom Kızlar 4,5 aylık oğlum meme reddi gibi , huysuzluk falan değişik hallere girdi. Diş mi dedirtiyor. Belirtiler nasıl oluyor dişin?
Klymeneninatlasi yusufmertmom doktorum dişin belirtisi olmaz. Dil ateş yapmaz ishal yapmaz dedi bana çıktığını bir şey yedirirken kaşık falan değince anlarsınız demişti. Bende oğlum çok huysuz acaba diş mi diye sorduğumda
Sedaekrem yusufmertmom benım oglum 5 aylıkken cıkardı cok belirti olmadı eli agzına gidiyordu salya akıyıyordu eline aksini agzına gıturuyor Du oyle huzursuz degıldık Bı baktım 2 tane inde cıkmıs
EsilaMiracAyaz_Moms yusufmertmom İshal, ateş yapar. Ağzı sürekli salyalar akıtır, sürekli bişeyleri ağzına götürmeye çiğnemeye çalışır. Bunlar benim bildiğim. Bi de pişik.
betuuls yusufmertmom benimkide diş çıkartıyor ama hiç bi belirtisi yok huysuzluktan başka. Ben damağında beyaz bişey görmüştüm yarık gibi ondan 3-4 hafta sonra zaten çıktı dişi. İlla şu diş belirtisi diye bişey yok bence