merhabalar. kızım 7 ay 3 günlük. doğdugundan beri pek uyumayan bir bebek. dişli doğmuştu doğumdan hemen sonra dişini çektirdik doktor cigerine kaçabilir dediği için. şu sıralar diş çıkarma dönemi mi bilmiyorum ama çekilen dişin yerinde beyaz bir yer kaldı oyuk gibi doktora sorduk normal dedi. acaba diş çıkarma döneminde ve o çekilen yerdeki oyuk problem mi yaratıyor çözemedik. bunun dışında geceleri 15 dk bir uyanıyor ağlayarak ateşi vs yok. gündüz uykuları güzel ama gece berbat durumdayız. eşim de dün acaba bir sıkıntısı mı var dedi herhangi bir hastalık vs. bu durumu yaşayan var mı normal mi?