Comologgo Kızlar doğumdan sonra doktorunuz ilaç yazdı mi size ? Demir devid 3 gibi ? Yazdıysa ne kdr kullanmanızı söyledi? Benimki bı şey yazmadı demedi de
Emirhaan Comologgo Doğumdan sonra Demir hapı,antibiyotik ve ağrı kesici verdi 3 ay kullanmam gerektiğini söylemişti.