Prenseslinam hatta normalde 7ydi tanıdık diye 4e oldu kardeşim. Konu hakkında çok iyi bir bilgim yok ama kardeşimden duyduğum kadarıyla 2 yöntemi var bu işin birincisi iple olan bir yöntem bunun ameliyatı daha kolay ama dediğiniz gibi zamanla kulak tekrar eski haline gelebiliyomuş. 2. Yöntemi bildiğimiz ameliyatla kıkırdağa yapılan işlemle oluyo bu yöntem kalıcı diye biliyorum kardeşim onu oldu