Kızlar bebeğim 10 aylık. Dişte çıkartıyor rahatsız. Ama ek gıdaya geçtik geçeli aylardır iştah 0. 1 gün yedirmesem aramaz o derece. Uykusunda mama verebiliyorum sadece o kadar. Doktor bunu kullan iştahı açılır dedi. Aslında spraktin verecekti ama çocuğu sersem eder diye kabul etmedim 10 aylık bebeğe nasıl verebilirim onu ya. Aldım ama ne eczacıma ne doktoruma nasıl kullanacağımı sormayı unuttum. Kullananınız fayda göreniniz var mı?