miniikmucizeem o telefonları oncelikle emzirirken elinize almayın .emzirirken bebek için göz teması cok önemli bağlanma açısından ve de kac kere çocukların kafasına o telefon daha düşecek cok merak ediyorum açıkçası . Aglamıyorsa ,gözlerde kayma ve kusma yoksa sıkıntı olmaz ins 🙏gecmis olsun