Merhaba hanımlar kızım 16 buçuk aylık yatağında değil eşimle aramızda uyuyor ikizlerim olacak hamileyim kızımı biran önce ayırmam lazım aksi halde 5 kişi aynı odada uyuyacaz yatırıyorum yatağına en fazla 3 saat uyuyor sonra ağlıyor tabi eşim kıyamadıgı için alıp ortamıza koyuyor nasıl bir rutin oluşturmam lazım fikirlerinize ihtiyacım var 🥰