Kızlar oğlumu götürdüğümüz dr krup teşhisi koydu serum bağlatamadık evde hava veriyoruz ama sürekli uyumak istiyor başka bir yere götürdük kan şekerine bakıldı normal boğazları kızarıl aynı zamanda ondan mıdır bilmiyorum hiçbirşey yemiyor içmiyor antibiyotik de vermiyorlar bilmiyorum napıcağımı yemiyor sadece su içiyor normal diyorlar ama bu kadar halsizlik yapıyor mu acaba krup değil sadece boğaz enfeksiyonu mu ben şüphe etmeye başladım artık aşırı öksğrük yok burnu tıkalı . Ay nolur fikir berin yardım edin. Havayla birlikte antibiyotik kullanılıyor mu sorun olur mu