Ozidem Merhaba Pazartesi 4 ay aşısı olduk ogünden beri idrar da ilaç kokusu var mümkün mü sizinde bebeğiniz de oldumu
CemreKerem Ozidem ilk defa duydum .. bence asi ile alakalı değildir idrar yollarında bir sorun olabilir yani kesinlikle doktora götürün derim . Susuz da kalıyor olabilir .
Ozidem CemreKerem her ay düzenli bir şekilde idrar yollarına baktırıyorım onuda yeni yaptırdım susuz kaldığı için diye düşünüp içmek istemese de zorla veriyorum 60 cc ancak biraz fazla verebilsem çözücem ondan mı
Ozidem Zeyzey2019 yetmiyor bile gibi geliyo idrarda kristallenme oluyo eger okadar vermezsem doktorumuz 120 cc falan dedi ama içiremiyorum