Bizim sağlık ocağıda öyle yapiyor 2aylik aşısı için gittigimzde boy 58 gelmişti bir hafta öncesi de 3 aylık olmuştu bebeğim boy kilo ölctrmek için gittiğimizde boy yine 58 geldi hiç uzamamis dedim hemşireye yok uzamış aslında dedi geçen ay ölçtügumde bacaklarını uzatmistir dedi bu sefer bacaklarını uzatmadigi için aynı gelmiştir boyu dedi