Masal_1 Merhaba anne kankalaar 😌 nisan 7 de bodruma gideceğiz. Malum havalar o zaman oralarda baya ısınmış oluyor. Zaten ankarada da artık bahar geliyor. Kızım 9 aylık önerebileceğiniz güneş kremi markalarına ihtiyacım vardır. Şimdideden teşekkür ederim.
Deletedmom626372 Masal_1 bioderma fısfıs şeklinde kullandık geçen yıl tatilde . Kullanımı rahat ve koruyuculuğu da çok iyi 👍🏻
GiybetReis Masal_1 incia güneş kremini önermişti doktorumuz. Bir de sinek ilacıda var bebekler için. Yazın lazım oluyor😊🌸
Songena19 Mustela kullandık bizde geçen yaz ama kullanım açısından stick şeklinde veya biodermanin fisfis şeklinde olani kullanmak daha kolay oluyor benim gibi hareketli bir bebeniz varsa tabi
elaland Merhaba, geçen yaz incia kullanmıştık. Oldukça yoğun bir güneş kremi biraz zor sürülüyor ama koruyuculuğu çok iyi. Kızım çok beyaz olmasına rağmen hiç yanmamıştı. Sanırım bu sene de aynısından alırım
Deletedmom_50 Masal_1 sebamed kullanıyorum doğduğundan beri. Hem yetişkin hem bebek ürünlerinde oldukça başarılı.
Masal_1 Deletedmom_50 sebamed eskiden çook rövanşta olan bi markaydı. Şuan bazı ürünlerini bulmak hayal oldu maalesef. bir anne kankam daha sebamed önermiş inceleyeceğim. Teşekkür ederim.
Deletedmom_109 Masal_1 incia’yı önermem çok zor dağılıyor. Bebekler malum zaten zor zar izin veriyorlar böyle şeylere. İyice dağıtılmıyor yoğun bir krem. İçeriği temiz ve kolay sürülen bir markayı tavsiye ederim