-eylull- Ben kullandım tetagil ama pek bir etksini görmedik açıkçası, bi işe yaradığını çok sanmıyorum. Bir de doktor tetagil ve jellerin dişlerin rengini etkilediğini söyledi kullanma dedi bıraktım. Onun yerine zeytinyağının içine akşamdan karanfil ezip koyun onu sürün. Uyuşturuyor da çok etkili.