Ya artık boğuluyorum nefes aldırmıyor resmen bana bu bebe yüz tane insan olsa içinde beni görüyor üzerime atlıyor 8 aylık oldu hala öyle kimin kucağına gitse beni gördüğü an geri üstüme atlamaya çalışıyor oyun oynar 5 dk yine üzerime çıkmaya calısır kucağıma gelince de iki dk sonra gitmek ister böyle bi döngü işte napıcaz böyle bilmiyorum bu kadar ana düşkünü olmasa iyidi aslında yarın öbür gün işe başlıcaz o zaman napıcaz bakalım sizde de böyle mi napıyosunuz akıl verin 😂😂