yedinmiannecim
Ben poğaçaları çıkardıktan sonra biraz kendini saldıktan sonra tost makinasına basıyorum, harika oluyor.
kekte atıyorum oğlum için, yedirmeden 1-2 saat önce çıkarıyorum tazecik oluyor.
Yalnız püf noktası şu, atacağınız şeyi taze atın ki, çıkardığınızda da aynı tazeliği korusun.