Kizlar ne yapicam yardim edin oglum 7 ay 7 günlük yaklaşık 1 aydir mama icmek istemiyo anne sütü yok zaten ek gida veriyorum o da günlük ölçüsünü biliyosunuz zaten temel gidasi mama ama yemiyo ayakta kucagimda yediriyodum oyle böyle yiyordu simdi 2 gundur hic yemek istemiyo azicik iciyo birakiyo ac kaliyo ek gida versemde istiyo mamayi ama kabul etmiyo her mamayi denedim ayni tepkiyi verdi ne onerirsiniz bana acaba diyorum ki mamanin icine 1 tane bebek biskuvisi mi atsam oyle icer yer mi bana yardimci olun lutfen mamasiz nasil olacak bu durum