Kızlar bebeğim 2 aylık aslında emziriyorum hep ama bazı günler sütüm çok az oluyor. Mesela bugün :( böyle günlerde mama vermek istiyorum ama ne mama alıyor, ne biberon. Aptamil aldım, hipp Aldım. Avent ve chicco biberon aldım. Kendi sutumu biberona koyunca onuda içmiyor. Ne yapmak lazım acaba? O