Yaa kızlar hamile degilim ama 2 aydır regllimin haricinde kanamam oluo yoğun degil peceteyle bi siliniyorum yeni regl olursun yaa o sekilde pembemsi kan oluo hep 4-5 günde bi karşılaşıyorum bu durumla kızım 20 aylık yeni dogum da yapmadim dogumdan 1 sene sorna regl oldum zaten doktora mi gidim bu durumu yaşayan varmı ya da beni bilgilendirir misiniz