SelinMuhammed Bebeğim 7.5 aylık ve gece bir saat bazen yarım saat aralıklarla uyanan bi bebek 4.aydan beri böyleyiz doktorumuzun bay bay night damlasını önerdi kulananlar fayda gördünüz mü birazda tedirgin oldum uyku ilacı gibi
Evrim1906 SelinMuhammed uyku ilacı değil canım uykuya dalmasini kolaylaştıran tamamen bitkisel içerikli sürekli uyanan oğlum için 12.ayda belirli süre kullandım sikinti yaşamadım bazi bebeklerde sadece ishale neden olabiliyorlar içinde papatya yağı konsantresi var çünkü bence gönül rahatlığıyla kullana bilirsin
MiniKaya SelinMuhammed sallayrak uyuttuğunuz için malesef ki damla hiç bir işe yaramayacaktır kullandığım ve çözüm olmadığı için söylüyorum en son uyku eğitimi verdim ve şükürler olsun uykusuzluklar bitti bebeğimde bende rahat ettik 15 aylık bu arada oğlum ☺️
SelinMuhammed Evrim1906 evet evet biliyorum uyku ilacı değil zaten ben öyle gibi düşünüyorum :) ona haksızlık edecekmişim gibii düşünüyorum:) yaa faydası oldu mı bizim uykuya geçişte çok sorunumuz yok sıkıntımız sık sık uyanma azıcık emip geri dalıyo ama çok sık uyanıyo
SelinMuhammed Rahimesevda evet kesinlikle sallanmadan uyumuyo hatta gece inanın abartısız söylüyorum gece ortalama 3-4 saat sallanıyodur sallamamayı denedim kıyameti koparıyo ve tamamen uyanıyo bu defa
Rahimesevda SelinMuhammed o zaman damla kullanmayin ki her bebekte aynı etkiyi göstermiyor ve bebisiniz çok küçük . Desteği kesin yani sallamayi bırakın o zmn normale dönecektir. Emin olun bnde aynı süreçleri yaşadim . Hepsi destekli uykumasindan . Ve 8 .ayda da uyku gerilemesi oluyor ve destekli uyku daha etkiliyor atak doneminde . Uyku eğitimi alabilirsnz atak dönemi gecicnde .bn uyku eğitimi aldım
Miniknur 16 aylıktı kullandım ve 16 aydır saat başı uyanan bebekti. Hiçbir ile yaramadı. Dişleri bitti 17. Ayda uyumaya başladı çok şükür. Sabredin bence
SelinMuhammed Rahimesevda nerden aldınız uyku eğitimini ya kesicem de bu defa hiç uyumayacak diye korkuyorum çünkü uyanıyo ve uyumuyo sallanmayınca
Rahimesevda SelinMuhammed aysenurdursundan aldım ınstagram’dan bakabilirsnz ama tabi ki kararlı olmanız gerekiyor cnku ilk bir hafta desteği kestiginiz için ağlamalar çok oluyor. Ama sonrasında bebisiniz alışıyor ve kendi kendine uyudugunda çok mutlu oluyorsunuz kendinize vakit ayiriyorsunuz bende sizin gibiydim . Ayağımdan bıraktığım an uyaniyorsudu devmli sallamakla geçiyordu günüm. Kararlı ve istikrarlı olursanız başarırsanız. Ki benim de ümitsizliğe kapildigim zamanlar oldu ama eğitim aldığım kişi çok destek oldu
MiniKaya SelinMuhammed ben kendim verdim bebeğinizi en iyi siz tanıyorsunuz kimden uyku eğitmi alırsanız alın bebeğinizin yanında olan işlevi yapan o sabrı gösteren sizsiniz okuyup araştırıp karar verdikten sonra yapması çok basit ☺️
SelinMuhammed Kimyageranne123 çoğunluk öyle söylüyo ya uyku eğitimi çözüm galiba ama onu nasıl vericem hiç bilmiyorum
SelinMuhammed MiniKaya bebeğimde ağlama krizi var yani mesela sallamasam uyumasa morarıyo ağlamaktan hatta nefessiz kalıp ambulans cağırdım gece bile oldu haliyle nasıl bi uyku eğitimi vericem hiç bilmiyorum