Merve789 çalışmıyorum, oğluma kendim bakıyorum. 25 aylık ve pazartesi günü kreşe başlayacağız. Heyecanlı, stresli, meraklı, panik karışık duygular içindeyim ☺️Ergoterapi ve cocuk gelişimi uzmanına gidiyoruz 4 aydır, hem onlar hem cocuk doktorumuz kreş tavsiye etti. Pandemiden kaynaklı maalesef çok dışarı çıkmadık ve az insan gördü oğlum, sosyalleşmesi ve ilişki kurması için tavsiye ettiler. Terapiye gitme nedenimiz herhangi bir gelişim problemi değil, gece terörü yaşamamızdı.