bombacimulayim Neslihanbew çok zor birşey . İlk bir hafta pişman oluyorsunuz nerden bulaştım ben bu işe diye. Sonra zamanla burun yerine oturdukça iyi ki yaptırmışım diyorsunuz ama
monalissa Neslihanbew evet öyle olmuyor ama oturunca daha hoş duruyor, daha kibarlaştı, zamanla daha da güzel oluyor
Bbmomy [silindi] size özel olarak attım ameliyattan çıkınca pazartesi oldum bide 4. Günü olarak attım gözlerim sarardı yeşerdi gibi ama geçiyor 😀🤞🏻
Bbmomy [silindi] en yukarıda tüm tartışmalar yazıyor ya özel tartışmalar diyince çıkar foruma girince
[silindi] Badehandeyldz Erkeklerde çok küçültüp kavis vermiyorlar dümdüz bir burun yapıyorlar öyle güzel oluyor biz kadınlarda ince küçük hafif kavisli olsu isteriz yani isterim 😀
Bbmomy Neslihanbew işlemden işleme fark ediyordur bende eğrilik ve et vardı burun şeklimi çok değiştirmedim hafif kemer vardı onu da düzeltti
HonKiPonKiDoNiNo Gezginprenses Evet.. 2 ameliyatimi ucretsiz, benim sadece hastane masrafini odeyerek yapicagini soyledi ama gel gor ki cesaret edemiyorum.. Galiba ilk olanlardan olarak deneyimsizlikmiydi benimki bilmiyorum sansimaa.
Pamuguum Ameliyat olup nefes almakta sıkıntı yaşıyor musunuz arkadaşlar ben en çok nefes almada sorun yaşarım diye olmuyorum