Ayazinannesiseyda Nurcan0605 normalde bebeğim mama icmiyordu tek geceeri bu mamayı kabul etti şimdi şırınga yöntemi ile gündüzleri de veriyorum severek içiyor kilosu da ortalamada az hasta olsa sınıra düşüyor icmisken inşallah kilo aldiriyordur