Hayırlı geceler hanımlar. Oğlumun adına hesap açmak istiyorum. Amacım onun adına gelen üç beş kuruş bile olsa paraları hesabına yatırmak. Ya da aydan aya belli miktar yatırabilmek istiyorum. Açan anneler tavsiyeleriniz var mı? Ya da ne önerirsiniz acaba 😌