Bende doğum yaptigimda emzirme danışmanı en az 15 dk emzirmemi söylemişti ama benim bebeğim Maksimum 8 dk emiyordu bence dakika önemli değil ilk başlarda çok takiyordum kilo alımı gayet iyiydi aylık kontrollerde kilo alımı hep en üst seviyedeydi gazını çıkardığınizda tekrar emmiyorsa doymuş olabilir