hayal_perest Deletedmom_23 ilk defa denediğiniz için evet acemi şansı deniyor. Bakın bakalım 2. Deneme de öyle olmaz🤪
edep_ya_hu_edep Deletedmom_23 Bende aynı sizin gibi mayaliyorum parmağımı koyup ona kadar sayıyorum öyle yapıyorum . Ama fırın da yapmıyorum deneyeceğim 😊
herseySeninleguzel11 Deletedmom_23 Activia 3 yasa kadar onerilmiyormus bilginiz olsun bende almıştım ama sonradan burda okuyunca kullanmamıştım.
Deletedmom_23 herseySeninleguzel11 Bize doktorumuz önerdi. Uyarınız için teşekkür ederim. Probiyotik takviyesi 5. ayda başlıyor. Damla olarak da kullanıyoruz😊