Danlacann
Ben youtubedaki bir videoyu izleyerek denedim.
500 ml pastorize sütü ısıttım.
Serçe parmağımı batırıp ona kadar saydım. Hani yanmaması gerekiyormuş ya ona kadar sayınca.
Sonra maya olarak ne kullanacaksanız ben activianın yarım kutusunu bir kasede iyice karıştırıp bir kepçe ısıttığım sütten ekledim ve karıştırmaya devam ettim.
Daha sonra elimdeki karışımı sütün içine tahta bir kaşıkla karıştırarak yavaşça döktüm.
Fırını 75 derecede 10 dk ısıtmıştım. Sonra kapattım komple fırını.
Kavanozları kapakları açık bir şekilde fırına koyup 6 saat beklettim. Daha sonra kapakları açık bir şekilde buzdolabına koydum. Sabah baktım böyleydi☺️ 3 kavanoz çıktı elimdeki gibi