Deletedmom_7 Kızlar merhaba 6 buçuk aylık bebeğim var 3 saatte bir doyuruyorum ama şu bi kaç gündür iştağı gitti sizler kaç saatte bir doyuruyorsunuz acaba büyüdüğü için mi 3 saate bir acıkmıyor (ek gıdaya başladım çoktan)
Zeyfur38 Deletedmom_7 gece 4 saatte gündüz 3 saatte ama doktor 3 saatte acıkmaz 4 saatte bir ver dedi
Ayse252125 Deletedmom_7 belki dişleri çıkıyordur benim oğlum da öyle bugün yarın çıkmaz üzere dişi bazen iştahsızlık yapıyor
Deletedmom_7 Zeyfur38 şuan uykusunda yedirmeye çalışıyorum sabah 9 da zar zor yedirmiştim öylemi yapmam lazım büyüdüğü için
Zeyfur38 Deletedmom_7 bebeğin iştahına bağlı bu benim ki iştahsız mesela 4 saatte bile istemediği oluyor. Büyüdükce beslenme zamanı uzatmalı miktar artmalı dıyorlar bizim zaman uzadı mıktar aynı😁 doktor da 3 saat cok erken 4 saatte besle dedi Bi deneyin isterseniz. Mamayla mi besleniyor ne kadar veriyorsunuz
Deletedmom_7 Zeyfur38 mama artı+ek gıda mamasını 150cc içebiliyordu az bıraktığı oluyordu 100cc belki nadir şimdilerde ek gıdadan önce düzgündü maması
Zeyfur38 Deletedmom_7 bizim normalde de mama içmek istemiyordu ek gıda verince daha da zorla içmeye başladı. Doktor mamayı azalt ek gıda yoğunlaş dedi ne kadar doğru bilmiyorum
Deletedmom_7 Zeyfur38 sizin gibi bizimki de o zaman mamayı azalttı bu ay kendi doktoruna götüremedim kardan dolayı başka doktora götürdüm yazdım başka gittiğimiz doktora geçici iştahsızlıktır dedi🤷🏻♀️ Kendi doktoruna nisan da gidicem bakalım ne dicek
Zeyfur38 Deletedmom_7 bizim özel gittiğimiz doktor yok ama 2 tane cocuk doktoru da aynı seyi söyledi hersey normal içtiği kadar içsin ek gıda coğalt
Deletedmom_7 Ayse252125 annem de dedi diş çıkacaktır dedi salyaları çok akıyor önlük takıyorum hep ara ara diş etleri kaşınıyor