cemre_-34 ikizlerim prematüre doğduğu için neotoloji doktoru takip ediyor. 3. Ve 4. Ayları arasında fizik tedavi doktoruna götürmemiz söylendi, prematüreler için rutin kontrollerdenmiş. Bebeklerimi muayene etti fizik tedavi doktoru her şey normalmiş. Başına tutabiliyor mu, gözleriyle nesneleri takip edebiliyor mu vs diye kontrol etti.