Kizlar Çorlu da sanırım yerinden tam emin değilim. bi fabrika bebek bezi uretiyormus markalara molfix prima can bebe vs . Etiket baskısiz hallerini toptan satiyorlarmis. Kilosu 25 30 TL ye falan prima alıyorsun yani 😁 hic boyle bisey alan duyan oldu mu? Esimin arkadaşları alıyormuş bizde bi bakalin diyoruz