Prens_annesi_Aysel Ilk 1-1.5 ay tadım yaptık 3 gün kuralı ile. Sonra bir ana bir ara öğüne geçtik. Ana öğün kahvaltıydı. Şimdi 2 ana bir ara öğünü var. Yemeklerini ve çorbalarını Instagramda hastalanmayancocuk adlı hesaptan bakıp yapıyorum. Nadir başka yerlerden tarihe bakıyorum. Kahvaltı da mücver,köfte,krep,pankek ve zeytin yumurta pekmez vs gibi şeyler. Ara öğün meyve veya kuruyemiş oluyor genelde.