ogrtmnanneee Sallaması iyi olan sallanırken fazla ses çıkarmayan bebeği rahatsız etmeyen 7 aylık bebeğim için beşik arıyorum hangi marka önerirsiniz ? Sallanarak uyıyor.
Merveyselkaya ogrtmnanneee evde hem karyola beşik hem anne yani beşiği var ikisinde de uyumaz bebeğim evde odanın içine hamak kurduk duvardan duvara bitek orda rahat uyuyor gece sadece yatağına alıyorum.
ogrtmnanneee Tugba06 ben de Ege baby 3 in 1 beşik var sallanıyor ama şu an da kullandığım mini beşik kdr hızlı sallanmıyor bide büyük oldılu için oğlum içinde kıvranıp duruyor uyutamıyrpum
Tugba06 ogrtmnanneee bizimki bildiğin yatak boyutuna yakın küçük degil.. Anne yanı diye geçiyor.. Ben memnunum cok sukur bir sıkıntı yaşamadım. Çok hızlı da sallanmasın canım.. Zaten sallamak zararlı..
ogrtmnanneee Tugba06 doğduğundan beri küçük beşiğe alıştığı için zorlanıyorum. Büyük beşikte çok kıvranıyor ayaklarını savuruyor nasıl alıştırabilrim
Tugba06 ogrtmnanneee ben hafif salladığım için sıkıntı olmuyor ama istersen beşik yatagının üzerine bebek yorganı ser çarşafı üzerine gecir oyle daha az sıkıntı olur.. En önemlisi bence sen sallama hızını düşür canım..