denizanasi9 Hanımlar merhaba 1 yaşındaki bebeğimin elini yüzünü dalinle yıkıyorum ama sanki dalin yüzüne iyi gelmiyor bazen kızarıyor siz bebeklerinizin elini yüzünü ne ile yıkıyorsunuz?
Deepmom denizanasi9 banyo yaparken bile köpükle falan yıkamıyorumsacini yikarkwn düşen köpük olur bi tek suratını normalde yemek yedigindede suyla yıkıyorum
egee denizanasi9 yüzüne sürme canım çok şampuan sabun. Onların yüzü çok narin kurur hemen cildi sık sık yıkarsan kızarır ileri aşaması pul pul olur egzama gibi catlar. Su yeterli yüzünü temizlemen için
Hohomoromu denizanasi9 yüzünü suyla yıkıyorum ama elini sabunla tabiki şuan 2 buuck yasında ama elini yüzünü yıkamaya basladıgmdan beri öyle yapıyorm
Silaninannesi Sadece suyla. Çıkmayan bi leke olursa ellerini prilliyorum yüzünü gene sade suyla yıkarım. Dalini duşta kullanıyorum sadece