Pikapikapikacuuu Kızlar 2 gün önce karnabahar yemiştim bir de üzerine gaz yaptı diye kimyon içtim galiba o yüzden ishal oldu. Ne zamana kadar geçmezse doktora gitmeliyim. 45 günlük bu arada.
Bluebirdmoms28 Pikapikapikacuuu kimyon dan ishal olmamıştır, ama bebeğiniz daha çok küçük ishal sıvı kaybına uğratabilir siz bence direk Bi doktora götürün
sehrengiz_8 Pikapikapikacuuu kimyon ishal yapmaz canım bebek sadece dışarıdan bakteri aldığı için İshal olabilir. Aksine anne sütü ile beslenen bebekler zor ishal olurlar çinkü bebeğe bağışıklık kazandıran vitaminler var
glsma06 Pikapikapikacuuu yedikleriniz bebegi kabiz ya da ishal yapmaz usutmus olabilir endiselenmeyin bizim de oyleydi bol bol emzirdim sivi kaybi yasamasin cisli bezlerini takip edip bol bol emzirin
scooby-doo Pikapikapikacuuu sizin yediklerinizden ishal olmaz dışardan bir virüs almış olabilir sıvı kaybı olmaması için bolbol emzirin ve doktora danışın